Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026
Αναβίωση Αγώνων Στίβου τα “ ΓΙΑΛΛΟΥΡΕΙΑ” από την Σχολική Εφορεία Αμμοχώστου σε συνεργασία και υπό την αιγίδα της ΚΟΕΑΣ
Αναβίωση Αγώνων Στίβου τα “ ΓΙΑΛΛΟΥΡΕΙΑ” από την Σχολική Εφορεία Αμμοχώστου σε συνεργασία και υπό την αιγίδα της ΚΟΕΑΣ Από δεξιά ο Πρόεδρος της Σχολικής Εφορείας Αμμοχώστου, κ. Τάσος Φ. Αρέστη, ο Πρόεδρος της ΚΟΕΑΣ, κ. Περικλής Α. Μάρκαρης και ο Διευθυντής της ΚΟΕΑΣ, κ. Ανδρέας Α. Βρυωνίδης.
Σας ενημερώνουμε πως η Σχολική Εφορεία Αμμοχώστου αναβιώνει για πρώτη φόρα μεταπολεμικά τους Αγώνες Στίβου τα “ΓΙΑΛΛΟΥΡΕΙΑ” τα οποία διοργάνωνε το Α’ Γυμνάσιο Αρρένων Αμμοχώστου, στο θρυλικό Στάδιο ΓΣΕ στην Αμμόχωστο, από το 1965 σε μορφή Επαρχιακών Μαθητικών Αγώνων με την συμμέτοχη των Γυμνασίων Μέσης Εκπαίδευσης της πόλης και Επαρχίας Αμμοχώστου, στην μνήμη του Ήρωα τελειόφοιτου Σημαιοφόρου μαθητή, Πετράκη Γιάλλουρου.
Η αναβίωση των ιστορικών αυτών Αγώνων θα γίνει μετά από συνεννόηση με την ΚΟΕΑΣ στις 03 Ιουλίου 2026, στο Λανιτείο Στάδιο, στην Λεμεσό, σε μορφή Παγκύπριας Ημερίδας Στίβου, αναγνωρισμένη από την Παγκοσμία Ομοσπονδία Στίβου, σε συνεργασία και υπό την αιγίδα της ΚΟΕΑΣ, με την συμμέτοχη των έξι Γυμναστικών της Συλλόγων.
Τα έξοδα της διοργάνωσης αυτής θα τα αναλάβει εξολοκλήρου η Σχολική Εφορεία Αμμοχώστου ως
Μέγας Χορηγός των Αγώνων, χωρίς να υποστεί καμιά απολύτως οικονομική επιβάρυνση η ΚΟΕΑΣ.
Την Τεχνική υποστήριξη των Αγώνων θα έχει η ΚΟΕΑΣ, η οποία συνέβαλε στο να ενταχθούν οι εν
λόγω αγώνες στο καλεντάρι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, ενώ, το πρόγραμμα και οι λεπτομέρειες
των Αγώνων θα ανακοινωθούν μεταγενέστερα.
Η Σχολική Εφορεία Αμμοχώστου, μέσω της αναβίωσης των αγώνων αυτών, θα συμβάλει έτσι ώστε
οι αθλητές και αθλήτριες μας να έχουν την ευκαιρία να επιτύχουν τους στόχους τους πετυχαίνοντας
να εξασφαλίσουν όρια για τις διεθνής διοργανώσεις και να βελτιώσουν τις ατομικές τους επιδόσεις.
Επίσης, ο Πρόεδρος κ. Τάσος Φ. Αρέστη και το Διοικητικό Συμβούλιο της Σχολικής Εφορείας
Αμμοχώστου εκφράζουν δημόσια τις ευχαριστίες τους στον Πρόεδρο, κ. Περικλή Α. Μάρκαρη, στον
Διευθυντή, κ. Ανδρέα Α. Βρυωνίδη και στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΟΕΑΣ για την άμεση
ανταπόκριση, συνεργασία και απόλυτη στήριξη τους προς την Σχολική Εφορεία Αμμόχωστου
αναφορικά με την αναβίωση των αγώνων αυτών καθώς, και στον Πρόεδρο, κ. Νίκο Αγιομαμίτη και
στο Διοικητικό Συμβούλιο της Σχολικής Εφορείας Λεμεσού για την παραχώρηση του Λανιτείου
Σταδίου και για την διαχρονική στήριξη τους προς τους εκτοπισμένους μαθητές μας από την
Αμμόχωστο.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Σχολικής Εφορείας Αμμοχώστου για την περίοδο 2024-2029
αποτελούν οι, Τάσος Φ. Αρέστη ως Πρόεδρος, Γεωργία Βασιλείου-Μεγαλέμου ως Αντιπρόεδρος,
Παναγιώτης Παπέττας ως Γραμματέας, Χρίστος Νικολάου ως Ταμίας, Γιώργος Κάκκουρας, Σωτήρης
Νεοφύτου, Θεοδώρα Φραγκή, Τεύκρος Αγγελίδης, Γιώργος Ακρίτας, Ανδρέας Θεοφυλάκτου και
Γεωργία Τσιερκέζου ως Μέλη. Ευχή όλων μας η Σχολική Εφορεία Αμμοχώστου να επιστρέψει
σύντομα στην φυσική της έδρα, στην πόλη της Αμμοχώστου και να πραγματοποιηθούν ξανά οι
Αγώνες στο Στάδιο ΓΣΕ στην Αμμόχωστο.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΓΙΑΛΛΟΥΡΕΙΑ"