Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026
Συνάντηση για τη σύσταση Συμβουλίου Νεολαίας Αμμοχώστου
Πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2026 το πρωί η πρώτη συνάντηση για τη
σύσταση Συμβουλίου Νεολαίας Αμμοχώστου από την Επιτροπή Νεολαίας και Αθλητισμού
του Δήμου μας.
Νέοι Αμμοχωστιανοί από διάφορες περιοχές της ελεύθερης Κύπρου, μέλη ή
απόγονοι μελών Αμμοχωστιανών οργανώσεων και σωματείων, παρεβρέθηκαν στη χθεσινή
συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο στη Λάρνακα ως μια πρώτη επαφή με
αντιπροσωπεία του Δημοτικού Συμβουλίου, με επικεφαλής το Δήμαρχο Δρ Σίμο
Ιωάννου . Η αντιπροσωπεία αποτελείτο από τους Δημοτικούς Σύμβούλους, Ανδρέα
Αβραάμ (Πρόεδρος Επιτροπής Νεολαίας και Αθλητισμού του Δήμου Αμμοχώστου), Μιχάλη
Βασιλείου, Ντίνο Τουμαζή, Μιχάλη Μαντζούρα και Ελευθερία Κωμοδρόμου.
Αφού προηγήθηκε το καλωσόρισμα του Δημάρχου, ο Πρόεδρος της Επιτροπής
Νεολαίας και Αθλητισμού Ανδρέας Αβραάμ, εξήγησε το σκοπό της σύστασης του
Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας αλλά και την σημασία που έχει για τις νέες γενιές
των Αμμοχωστιανών.
Ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων για τη σύσταση του Συμβουλίου αλλά και
μελλοντικές δράσεις. Η πρώτη Γενική Συνέλευση για καταρτισμό του Συμβουλίου
ορίστηκε την 14η Σεπτεμβρίου 2026 στη Λάρνακα.
Ο χώρος και οποιεσδήποτε δράσεις προηγηθούν θα ανακοινωθεί σε μεταγενέστερο
στάδιο.
Η σημασία και ο ρόλος του Συμβουλίου Νεολαίας Αμμοχώστου, έχει τη δική της
τεράστια σημασία , για αυτό ακριβώς το λόγο καλούνται όσοι νέοι από 14 εώς 35
ετών είναι δημότες Αμμοχώστου, είτε από τους δύο γονείς ή από έναν γονέα όπως
δηλώσουν το ενδιαφέρουν τους για συμμετοχή στο info@famagusta.org.cy.
Eπιτροπή ΜΜΕ και Επικοινωνίας Δήμου Αμμοχώστου

.jpg)


