Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020

ΘΕΣΗΣ ΒΟΗΘΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ

Ο  Δήμος  Αμμοχώστου,  σύμφωνα  με τον Περί  Αξιολόγησης  Υποψηφίων  για διορισμό  στη Δημόσια  Υπηρεσία  Νόμο  Ν. 6(1)/98, όπως  έχει  τροποποιηθεί   ανακοινώνει  ότι  δέχεται  αιτήσεις  για  την πλήρωση  μιας  κενής  μόνιμης  θέσης  Βοηθού Γραμματειακού  Λειτουργού    (θέση   Πρώτου  Διορισμού)  στο Δήμο  Αμμοχώστου.  Η  μισθοδοτική  κλίμακα  ,  τα καθήκοντα,  οι ευθύνες  και τα  απαιτούμενα  προσόντα  έχουν  ως  ακολούθως:-


ΒΟΗΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ: (Θέση Πρώτου Διορισμού)


1. Εγκεκριμένη Μισθοδοτική Κλίμακα:

   Α2: €10858,10950,11042,11134,11226,11371,11667,11963,12259,12555,12851,13157,13584.        

   A5: €11773,12265,12757,13309,14020,14731,15442,16153,16864,17575,18286,18997,19708.

   Α7 (II) :€16591,17420,18249,19078,19907,20736,21565,22394,23223,24052,24881,25710,26539.     


2.   Καθήκοντα και ευθύνες:


   2.1    Εκτελεί γενικά γραφειακά και λογιστικά καθήκοντα οπουδήποτε στη δημοτική υπηρεσία.

   2.2       Δακτυλογραφεί ή / και στενογραφεί στην ελληνική και αγγλική γλώσσα με ταχύτητα και ακρίβεια.

   2.3       Αναλαμβάνει την τήρηση αρχείου ή / και βιβλιοθήκης, μητρώου περιουσιακών στοιχείων καθώς και διάφορων άλλων μητρώων.

   2.4       Βοηθά ή και διεκπεραιώνει τη σχετική με τα καθήκοντα του αλληλογραφία.

  2.5       Βοηθά ή / και αναλαμβάνει την εκτέλεση εργασίας, εντός και εκτός γραφείου, σχετικά με τις αρμοδιότητες και δραστηριότητες του Δήμου που σχετίζονται με τα καθήκοντα της θέσης. 

  2.6    Βοηθά ή / και αναλαμβάνει την εκτέλεση εργασίας σχετικά με την τέλεση πολιτικών γάμων , πολιτιστικών και κοινωνικών δραστηριοτήτων του Δήμου.

  2.7       Χρησιμοποιεί τεχνολογικό και άλλο γραφειακό εξοπλισμό για την εκτέλεση των καθηκόντων του.

  2.8       Βοηθά στη διεξαγωγή επιθεωρήσεων και διεξάγει επιτόπιες έρευνες, όπου χρειάζεται.

  2.9       Εκτελεί εργασίες και εφαρμόζει διαδικασίες σχετικά με τη τήρηση των μητρώων αποθήκης ή και άλλων μητρώων.

  2.10     Συλλέγει , εντός και εκτός γραφείου, επεξεργάζεται  και κατατάσσει στατιστικά και άλλα στοιχεία και πληροφορίες και προβαίνει στην ετοιμασία και υποβολή εκθέσεων και βοηθά στην ετοιμασία καταλόγων δικαιωμάτων, φορολογιών, εισπράξεων κλπ.

  2.11   Διενεργεί εισπράξεις και πληρωμές και εκδίδει σχετικές αποδείξεις.

  2.12   Εκτελεί καθήκοντα ιδιαιτέρας γραμματέως.

  2.13  Βοηθά στη τήρηση  ή και τηρεί πρακτικά συνεδριάσεων των Δημοτικών Επιτροπών και άλλων συσκέψεων και βοηθά στη διεκπεραίωση των αποφάσεων που λαμβάνονται.  

  2.14  Ανάλογα με τις ανάγκες του Δήμου καταγράφει τις ενδείξεις υδρομετρητών και βοηθά   στην είσπραξη τελών.

  2.15   Σε Βοηθό Γραμματειακό Λειτουργό της μισθολογικής Κλίμακας Α7 δυνατό να ανατεθούν και καθήκοντα  υπεύθυνου αρχείου.

  2.16   Σε παραλιακούς Δήμους είναι δυνατόν να του ανατίθενται και καθήκοντα σχετικά με την επιθεώρηση παραλιών.

  2.17   Έρχεται σε επαφή με το κοινό και λαμβάνει ή παρέχει πληροφορίες.

  2.18   Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα συναφή καθήκοντα του ανατεθούν.    


3.   Απαιτούμενα προσόντα:

   3.1  Απολυτήριο αναγνωρισμένης σχολής μέσης εκπαίδευσης.

   3.2  Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

   3.3   Ακεραιότητα χαρακτήρα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.

   3.4   Όταν οι ανάγκες της υπηρεσίας το απαιτούν οι υποψήφιοι θα πρέπεί να έχουν επιτύχει -

   3.4.1  Στην ενδιάμεση (Intermediate) εξέταση στη Λογιστική του Εμπορικού Επιμελητηρίου του Λονδίνου ή σε οποιαδήποτε άλλη εξέταση που ήθελε εγκριθεί ως ισότιμη από τον Υπουργό Οικονομικών.                                                                     ή

   3.4.2  σε εξετάσεις ικανότητας που διεξάγονται ή αναγνωρίζονται από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού –

        3.4.2.1 στην ελληνική και αγγλική δακτυλογραφία, τουλάχιστον μέσου επιπέδου, ή με ταχύτητα 35 τουλάχιστο λέξεων κατά λεπτό στην ελληνική και αγγλική δακτυλογραφία ή / και

        3.4.2.1 στην ελληνική και αγγλική στενογραφία με ταχύτητα 80 τουλάχιστον λέξεων το λεπτό.



Σημειώσεις για τα καθήκοντα και ευθύνες και τα απαιτούμενα προσόντα της θέσης:

1.   Οι υποψήφιοι πρέπει να επιτύχουν σε γραπτή εξέταση σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία .

2.   Τα προσόντα που αναφέρονται στην παράγραφο (3.4) πιο πάνω θα καθορίζονται κατά τη δημοσίευση της θέσης, ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας.

3.   Οι διοριζόμενοι μετά την έγκριση του παρόντος Σχεδίου Υπηρεσίας θα πρέπει να επιτύχουν στις εξετάσεις πάνω στον περί Δήμων Νόμο και στους σχετικούς Δημοτικούς Κανονισμούς και τον περί Γενικών Αρχών Διοικητικού Δικαίου Νόμο μέσα σε 2 χρόνια ή 4 εξεταστικές περιόδους από το διορισμό τους.

4.  Υπάλληλοι που κατείχαν τη θέση αυτή κατά τη 16.2.1996:

         (α)  Θα προχωρούν από την Κλίμακα Α2 στην Κλίμακα Α5, μόλις φθάσουν στο σημείο της Κλίμακας Α2 που αντιστοιχεί με την αφετηρία της Κλίμακας Α5 και στη συνέχεια από την Κλίμακα Α5 στην Κλίμακα Α7, μόλις φθάσουν στο σημείο της Κλίμακας Α5 που αντιστοιχεί με την αφετηρία της Κλίμακας Α7. 

         (β)  θα παίρνουν μια προσαύξηση με την ένταξή τους στην Κλίμακα Α7 η οποία αντιστοιχεί με την προσαύξηση που θα έπαιρναν κατά την προαγωγή τους στην προηγούμενη θέση Γραφέα 1ης Τάξης (Κλίμακα Α7).

5.   Η ανέλιξη των υπαλλήλων στην αμέσως ψηλότερη κλίμακα των συνδυασμένων κλιμάκων της θέσης τους θα γίνεται νοουμένου ότι οι υπάλληλοι θα έχουν επιτύχει στις εξετάσεις που αναφέρονται στη Σημείωση (3).

6.    Οι υπάλληλοι που θα διοριστούν μετά την 22 Νοεμβρίου 2011 , θα εργάζονται όταν απαιτείται από τις ανάγκες της υπηρεσίας και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου της Δημοτικής Υπηρεσίας, το σύνολο όμως των ωρών εργασίας δεν θα υπερβαίνει το καθορισμένο αριθμό ωρών την βδομάδα.

7.       Ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας και την πείρα του υπαλλήλου, αναμένεται από αυτόν να εκτελεί τα καθήκοντα του σε αυξημένο βαθμό ευθύνης και είναι δυνατόν  να ανατεθούν σ’ αυτόν πιο υπεύθυνα καθήκοντα, μεταξύ των οποίων ο έλεγχος της εργασίας, η καθοδήγηση και η εκπαίδευση κατώτερου προσωπικού. 

8.       Ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, οι υπάλληλοι θα τυγχάνουν ειδικής εκπαίδευσης και θα παρακολουθούν

   επιμορφωτικά μαθήματα σχετικά με τα καθήκοντα τους.


4.      Γραπτή  και  προφορική  εξέταση:-​​​​​​​

   4.1.    Σύμφωνα  με το Σχέδιο  Υπηρεσίας  της θέσης  και της πρόνοιας  του Νόμου  για Αξιολόγηση  των Υποψηφίων  για διορισμό  στη Δημόσια  Υπηρεσία  Νόμο  Ν.6(1) /98, όπως  έχει  τροποποιηθεί,  οι υποψήφιοι  που  πληρούν  τα  απαιτούμενα  προσόντα  της θέσης  και οποιεσδήποτε  άλλες  προϋποθέσεις  διορισμού  θα κληθούν  σε γραπτή  εξέταση  σε ημερομηνία και τόπο που θα  ανακοινωθεί  αργότερα  και που θα  γνωστοποιηθούν  με προσωπική  επιστολή.  Στην  ίδια   επιστολή   θα περιληφθούν   και πληροφορίες  για την εξεταστέα  ύλη  της  γραπτής  εξέτασης.  Οι  επιτυχόντες  στη γραπτή  εξέταση  θα  κληθούν  σε  μεταγενέστερο  χρόνο και σε προφορική  εξέταση  ενώπιον  του  Δημοτικού  Συμβουλίου. 

   4.2    Ο  αριθμός  των  επιτυχόντων  υποψηφίων  που θα κληθούν  σε προφορική  εξέταση  (συνέντευξη)  είναι

 τριπλάσιος  από τον αριθμό  των κενών  θέσεων    και  με βάση   τη σειρά  κατάταξής  τους.

   4.3.  «Επιτυχών  στη  γραπτή  εξέταση »   σημαίνει   πρόσωπο  που συμμετέχει   στη γραπτή  εξέταση  και συγκεντρώνει  συνολική  βαθμολογία  50%   τουλάχιστον  και στο καθένα  από  τα θέματα  που περιλαμβάνονται   στην  εξέταση 40%   τουλάχιστον.


5. Υποβολή  αιτήσεων :-

Για    έντυπα   αιτήσεων   και  περισσότερες  πληροφορίες  επί του  θέματος  οι ενδιαφερόμενοι  μπορούν  να  αποτείνονται  στα Γραφεία  του Δήμου  Αμμοχώστου,  Αρχ.  Μακαρίου ΙΙΙ  αρ.  138 Λεμεσός    ή/και  στα  τηλέφωνα   25384073/ 25339757  κατά  τις  εργάσιμες  μέρες  και ώρες.

Οι  αιτήσεις  θα πρέπει   να  παραδοθούν  στα  Γραφεία  του  Δήμου   ή  να  αποσταλούν  μέσω  ταχυδρομείου  με  συστημένη  επιστολή  το  αργότερο  μέχρι  την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου, 2020.


Διευκρινίζεται  προς τους  ενδιαφερόμενους  ότι  θα πρέπει να  συμπληρώσουν  το ειδικό  έντυπο  του Δήμου  Αμμοχώστου, στο  οποίο  θα  επισυναφθούν  αντίγραφα  των  πιστοποιητικών,  των ακαδημαϊκών  και άλλων προσόντων  που προνοούνται,  περιλαμβανομένων  και βεβαιώσεων  για υπηρεσία .   Τα  πρωτότυπα   θα  παρουσιαστούν  για έλεγχο  όταν  ζητηθούν.  Για  τίτλους  σπουδών  που δεν  αναγράφουν  το θέμα  σπουδών ή  που  δεν προέρχονται  από  το  Πανεπιστήμιο  Κύπρου  ή άλλα  Δημόσια  Εκπαιδευτικά  Ιδρύματα  της  Κύπρου  ή  Εκπαιδευτικά  Ιδρύματα  που έχουν  αναγνωριστεί  με  Νόμο,  όπου  αυτό  απαιτείται   μπορεί  να  ζητηθούν    κατάλληλα   πιστοποιητικά  αναγνώρισης,  ισοτιμίας  και αντιστοιχίας  με το  ΚΥΣΑΤΣ.   Σε  αντίθετη  περίπτωση  αιτήσεις  που δε  θα  συνοδεύονται  με τα σχετικά  διπλώματα  και πιστοποιητικά  ή είναι  ελλιπώς  συμπληρωμένες  ή αιτήσεις  που θα ληφθούν  εκπρόθεσμα,  δε θα  ληφθούν  υπόψη. 


  25 Σεπτεμβρίου  2020

​​​​​​​

ΘΕΣΗΣ ΒΟΗΘΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ

Δήμος Αμμοχώστου

iso logo

Κεντρικά Δημοτικά Γραφεία (Κατεχόμενα από την Τουρκική Εισβολή του 1974):
Ανεξαρτησίας & Μ. Συγκλητικής, Αμμόχωστος, Τηλέφωνο: 23 87 21 56

Προσωρινά Δημοτικά Γραφεία:
Λεωφ. Αρχ. Μακαρίου ΙΙΙ 138, 3021 Λεμεσός, Τ.Θ. 51682, 3507 Λεμεσός,

Τηλέφωνο: 25 33 97 57, Τηλεομοιότυπο: 25 38 69 69, Ηλ. Διεύθυνση: info@famagusta.org.cy
Ιστοσελίδα: www.famagusta.org.cy

Copyright © 2018 Famagusta Municipality - All Rights Reserved | Developed and Hosted by Simplex - Cyprus Web Development, Cyprus Hosting